jeugdige corona creativiteit

vanuit ons kot


Alles ging op slot, horeca, winkels, bedrijven, (sport- en andere) scholen, luchthavens en landsgrenzen. En dat had een impact op iedereen, ook op mijn achttienjarige dochter.

Ze zou dit jaar haar 100-dagen vieren, haar retoricabal, de eindejaarsreis... duizend leuke plannen. Alles ging plotsklaps in rook op. Voor sommigen een luxeprobleem, maar voor een laatstejaars 'niet leuk'. Geen dramaqueen - gelukkig! - en graag creatief bezig. 

Na schoolwerk, netflix en wat recreatief sporten was er nood aan iets meer. Iets leuk, een projectje, misschien juweeltjes maken... voor vriendinnen en leeftijdsgenoten...

Het product was duidelijk, de doelgroep ook, een teens-budget-friendly juwelenlijn van halskettinkjes en arm- en voetbandjes. Heel toegankelijk.. verkopen via instagram.

We brainstormden over een naam en 'MIO jewelry' was geboren. Ik ontwierp haar logo, zij had een duidelijk idee van de look'n feel. Ze neemt zelf de productpics en ik begeleid haar waar nodig. De shoot van de models (zijzelf en haar zus) mag ik doen, met veel goesting... uiteraard!

Ontdek haar collectie hier