Eén van de stokpaardjes van RainPharma is de passie van het ondernemerschap overbrengen op hun partners, de winkelpunten.
Onlangs was ik bij hen te gast in de live streamed sales en marketing academy. En ik kan je verzekeren, het heeft mij geen moment verveeld. Het enthousiasme, de interactie en de inhoud hielden mij aan hun lippen gekluisterd.
Een tweede kans om een goeie eerste indruk te maken is voor hen geen optie. Daarom klopte Greet bij me aan voor de identity van hun academy; het academy logo, de presentatie en de werkdocumenten - die de cursisten opvoorhand toegestuurd kregen - ... mijn stokpaardjes.
Het creëren van een aantrekkelijk online event en een onvergetelijke ervaring voor je kijkers en deelnemers helpt ook bij het opbouwen van een sterkere band én onderscheidt je van je concurrenten.
Wanneer een nieuwe klant voor de eerste keer deelneemt aan je livestream kan de manier waarop je het aanpakt een grote rol spelen bij de vraag of hij blijft hangen én of hij de volgende keer met even veel goesting terugkeert.
Wat dat betreft is deze sneltrein vertrokken.